۱۹ آبان ۱۳۹۸، ۱۶:۰۱

معاون استاندار مرکزی خبر داد؛

حمایت استانداری مرکزی از ایده های خلاقانه دانش آموزان و دانشجویان

حمایت استانداری مرکزی از ایده های خلاقانه دانش آموزان و دانشجویان

اراک- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: استانداری مرکزی از ایده های خلاقانه دانش آموزان و دانشجویان استان در راستای اداره بهتر امور حمایت می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز اکرمی پیش از ظهر یکشنبه در نشست مشورتی شورای دانش آموزی استان مرکزی تحت عنوان مشارکت دختران، موانع و راهکارهای افزایش آن در اراک، اظهار داشت: دانش آموزان پیش از این که دانش آموز باشند انسان هستند، انسان موجودی اجتماعی است که از شرایط مختلف جامعه اثر می پذیرد و اثر گذار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی ادامه داد: انسان نمی تواند نسبت به سرنوشت خود و همنوعان خود بی تفاوت باشد باید در هر جایگاهی نقش اجتماعی خود را ایفا کند.

وی بیان کرد: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند دانش آموزان آینده سازان کشور هستند، بنابراین آن ها باید خود را باور کنند تا آینده ساز باشند و این مهم مقدمه خود باوری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با بیان اینکه می توان آینده را ساخت، اظهار کرد: انسان ناامید نمی تواند قدمی برای پیشرفت کشور بردارد که بالاترین زیان است و تمام توانایی های خود را فراموش می کند.

وی گفت: دانش آموزان باید در بستر سختی ها رشد کنند و ما باید بپذیریم برای به دست آوردن بهترین ها تلاش کنیم و توانمندی شوراهای دانش آموزی نیز باید ارتقا پیدا کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تاکید کرد: یکی از کارهای شوراهای دانش آموزی کمک به آینده دانش آموزان کشور است و باید این شورا در اداره مدرسه نقش داشته باشد.

اکرمی افزود: دانش آموزان خارج از مدرسه به عنوان عنصر اجتماعی نقش خود را به خوبی ایفا کنند. استانداری مرکزی از ایده خلاقانه دانش آموزان و دانشجویان در اداره بهتر جامعه حمایت می کند.

کد خبر 4768352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha